Manual de brand

Un manual de brand vine in ajutorul fiecarui business „mic" sau mare pentru a isi contura identitatea vizuala.

Acest lucru face referire la modul in care pot fi utilizate toate elementele vizuale ce apartin business-ului vostru si care se regasesc intr-un manual de identitate vizuala.

Un manual de branding contine chiar si cele mai mici detalii si elemente referitoare la logo-ul afacerii voastre, absolut tot ceea ce se poate traduce ca si identitate vizuala pentru business-ul vostru.

Noi suntem o agentie de web design care se ocupa ca afacerea voastra sa prospere inca de la primii pasi pana cand va ajunge sa fie printre cele mai cunoscute  nume din domeniul in care activati. A venit momentul sa incepeti sa va ocupati de partea de identitate vizuala pentru firma voastra chiar de acum.

Logo-ul face parte din identitatea vizuala a firmei insa este mai mult decat atat. Este modalitatea in care sunteti recunoscut de catre clientii vostri. Respectand un anumite tipar si identitatea specifica fiecarui business realizam exact ceea ce are nevoie fiecare afacere.

Responsabilitatea pentru business, aprecierea fata de acesta si fata de succesul deja obtinut si dorinta ca business-ul vostru sa se afle intr-o continua dezvoltare sunt pasii siguri catre succes.

Folosirea elementelor vizuale
Aceste tip de specificatii sunt foarte benefice in cazul unor folosiri nepotrivite si va scuteste de situatiile mai putin placute.
Toate elementele vizuale
Acesta este locul in care se regasesc toate elementele vizuale ce tin de brand-ul tau. Tot ceea ce inseamna identitate vizuala.
Evolutia afacerii
Manualul de brand traseaza linii precise pentru modul in care afacerea ta se va dezvolta si care este directia in care va evolua.
Caracterele utilizate
Reprezinta parte din identitatea vizuala a brand-ului tau. Caracterele folosite in cadrul sloganului sau logo-ului sunt parte a identitatii afacerii tale si sunt elemente esentiale.
Scopul utilizarii
Fiecare element vizual trebuie sa lucreze in acelasi sens, acest lucru inseamna de asemenea ca fiecare element are un scop bine definit.
Prezentarea
Este acel moment in care identitatea vizuala a afacerii tale a capatat forma si reprezinta un intreg. Un business cu o identitate bine conturata.
Creare manual de brand

Avantaje daca detii un manual de brand

Cand ne gandim la aspectul vizual al unui business adica la identitatea sa vizuala, manualul de brand este ceea ce ajuta o afacere indiferent de dimensiunile acesteia.

Identitatea vizuala a afacerii
Identitatea vizuala a brand-ului tau reprezinta pentru clientii tai o dovada a sigurantei pe care tu o ai fata de afacerea ta si in evolutia acesteia.
Elemente vizuale doar ale tale
Crearea unui manual de brand iti ofera linii fixe si sigure asupra reperelor de utilizare ale logo-ului si ale tuturor elementelor vizuale. Detine toate specificatiile necesare in cazul unor folosiri necorespunzatoare.
Imaginea brand-ului tau
Manualul de brand cuprinde tot ceea ce reprezinta imaginea afaceriii tale, culorile folosite, orice alte elemente de identitate vizuala chiar si materialele promotionale.

© 2018 Toate drepturile rezervate.Dotnest - Agentie Web Design Craiova

Suna acum