Manual de brand
Un manual de brand vine in ajutorul fiecarui business „mic" sau mare pentru a isi contura identitatea vizuala.
Acest lucru face referire la modul in care pot fi utilizate toate elementele vizuale ce apartin business-ului vostru si care se regasesc intr-un manual de identitate vizuala.
Un manual de branding contine chiar si cele mai mici detalii si elemente referitoare la logo-ul afacerii voastre, absolut tot ceea ce se poate traduce ca si identitate vizuala pentru business-ul vostru.
Noi suntem o agentie de web design care se ocupa ca afacerea voastra sa prospere inca de la primii pasi pana cand va ajunge sa fie printre cele mai cunoscute nume din domeniul in care activati. A venit momentul sa incepeti sa va ocupati de partea de identitate vizuala pentru firma voastra chiar de acum.
Logo-ul face parte din identitatea vizuala a firmei insa este mai mult decat atat. Este modalitatea in care sunteti recunoscut de catre clientii vostri. Respectand un anumite tipar si identitatea specifica fiecarui business realizam exact ceea ce are nevoie fiecare afacere.
Responsabilitatea pentru business, aprecierea fata de acesta si fata de succesul deja obtinut si dorinta ca business-ul vostru sa se afle intr-o continua dezvoltare sunt pasii siguri catre succes.

Avantaje daca detii un manual de brand
Cand ne gandim la aspectul vizual al unui business adica la identitatea sa vizuala, manualul de brand este ceea ce ajuta o afacere indiferent de dimensiunile acesteia.