Cresterea oricarei afaceri este un lucru mereu binevenit. Va faceti griji pentru strategii de marketing, crearea de produse si campaniile publicitare si daca se poate toate sa fie gata in aceeasi zi!
Cu cat exista mai multe sarcini in curs de desfasurare, usor puteti lasa prezenta in mediul online pe un plan secund. Totusi, aceasta este o greseala grava.
Harvard Business Review a efectuat recent un studiu asupra a ceea ce ii determina pe oameni sa doreasca sa finalizeze o achizitie de pe un anumit website, iar rezultatele au fost uimitoare. Lucruri precum siguranta oferita consumatorilor, siguranta si confortul reprezinta lucruri care ii ajuta pe clientii si potentialii clienti sa se simta in largul lor atunci cand acceseaza un magazin online. Acest lucruri ofera o sansa mai mare ca acestia sa realizeze o achizitie si sa creeze loialitate.
Un web design bine realizat este esential pentru crearea acestei increderi. Prin prezentarea unui site simplu si usor de navigat, utilizatorii vor avea o experienta foarte bune pe site-ul vostru, facandu-i mai susceptibili sa realizeze o achizitie.
Asadar, in timp ce lucrurile precum transparenta companiei, recenziile pozitive si un produs de buna calitate reprezinta modalitati evidente de a deveni apropiati de actualii si potentialii clienti, web design-ul este clar extrem de important atunci cand se stabileste daca o marca pare de incredere sau nu.
Pentru a iesi in evidenta in aceasta multime de website-uri, exista cateva elemente de design deja testate, care aduc rezultate concrecte si care vor transforma vizitatorii site-ului vostru in clienti fideli.
Nu va faceti griji, nu va vom prezenta ceva evident precum “un site responsive”, astfel de lucruri sunt deja elemente de baza si foarte bine cunoascute pentru contributia adusa in cadrul unui site performant.
1. Pagini cu destinatii video
Peste 78% dintre utilizatorii de internet urmaresc videoclipuri online in fiecare saptamana. Dar, nu incorporati videoclip-uri cu sursa de exemplu precum Youtube. In schimb, ce puteti face este sa duceti design-ul site-ului vostru la urmatorul nivel creand o pagina de destinatie video.
Puteti directiona un videoclip pentru call to action direct sau puteti crea un video care va porni atunci cand site-ul vostru va fi accesat, ca o introducere a identitatii voastre.
Oricare dintre aceste abordari poate aduce un plus de identitate marcii voastre. Peste 159 de profesionisti si antreprenori prevad ca 69% din traficul site-urilor va fi video, in timp ce 70% dintre participantii profesionisti au detaliat cum continutul video ajuta cel mai mult rata de conversie, mai mult decat orice alte forme de informatii si continut.
2. Prezentarea paralela
In timp ce experientele digitale au fost fara indoiala mult imbuntatite, in anumite aspecte din viata noastra de zi cu zi, aceastea au avut un impact negativ: oamenii au devenit mult mai lenesi. Atat de lenesi, incat actiunea de a face click pe un buton este adesea mult prea dificila.
Astfel, a fost introdusa derularea paralaxului. Acest efect de defilare neuniforma a combatut lenea generala a consumatorilor, avand totodata un design atragator. Cu o simpla glisare, utilizatorii au cosumat usor informatiile in timp ce se indreapta spre pagina dorita.
Popularitatea derularii paralax a introdus, de asemenea, mai multe proiectari de site-uri cu o defilare profunda si cu o singura pagina. Acest lucru face ca informatiile care nu sunt neaparat necesare sa fie mai usor de gestionat.
In cele din urma acest lucru face prioritizarea continutului sa fie mai usor de realizat si creste posibilitatea utilizatorului de a vedea tot ce ii este prezentat.
3. Call to action/ Apel la actiune
Apelurile la actiune sunt un rau necesar in proiectare website-urilor. Majoritatea consumatorilor nu vor sti ce trebuie sa faca decat daca li se spune intr-un mod explicit. Cu toate acestea, pur si simplu sa le spuneti consumatorilor ce ati dori sa faca nu este suficient. Au nevoie de stimulenti si instructiuni din toate partile, asa ca aveti nevoie de ceva in plus pentru a-ti atinge obiectivul.
Adaugarea animatiilor in cadrul elementelor importante de actiune ar putea fi doar biletul catre destinatia finala. Indiferent daca este vorba despre o interactiune cu o anumita gama de produse sau de a intra in contact cu business-ul vostru (cum ar fi un like pe Facebook) sau doriti un efect simplu de a atrage privirile utilizatorilor, consumatorii sunt mai susceptibili sa execute actiunea pe care o sa apese atunci cand apelul la actiune le atrage atentia si le ofera confirmarea finalizarii.
4. Font personalizat
Fiercare website are nevoie de text dar zilele plictisitoare Times New Roman, Arial sau orice alt tip de font de baza au trecut de mult. In schimb, transmiteti ceea ce va doriti cu un font unic care sa cuprinda identitatea business-ului vostru chiar in timp ce comunicati cu utilizatorii.
Alegerea unui font unic si formele pentru care puteti optati sunt diferite pentru fiecare domeniu. Unele marci pot alege sa folosesc acest lucru ca parte a design-ului logo-ului in timp ce alte companii vor alege sa aiba un font personalizat pe intregul design al site-ului pentru a atrage atentia asupra continutului important, cum ar fi un apel call to action. In cele din ruma, alegerea modului si a locului n care alegeti sa utilizati acest lucru depinde in mare masura de voi.
5. Inteligenta artificiala
In ciuda cresterii magazinelor online, oamenii inca isi doresc conexiuni, ceea ce este probabil unul dintre motivele pentru care inteligenta artificiala in toate formele sale este atat de populara.
Proiectarea website-urilor poate lua multe forme, dar unele exemple populare includ invatarea automata, personalizarea si chat-urile. Personalizarea anumitor functii implementate ii ofera consumatorului sentimentul de a fi special, lucrur pe care utilizatorii il apreciaza si totodata incurajeaza loialitatea pentru marca respectiva.
Cu toate acestea, chat-urile influenteaza mult mai direct experienta utilizatorului. In timp ce ofera un element captivat si usor de utilizat pentru discutii, acesta atrage si clientii prin facilitarea comunicarii si prin acordarea unui interes sporit serviciilor pentru clienti. Astfel, utilizatorii pot pune intrebari si primi raspunsuri in timp real deci, orice informatie poate fi obtinuta rapid.